onsdag den 31. maj 2017

Jeg har siddet hårmodel


I dag har jeg siddet hårmodel, hvor jeg fik farvet hår.
Jeg fik farvet lyse og mørke striber i.
Og jeg er vild med det.

Jeg havde ellers gået og overvejet, om jeg skulle få det farvet med mørke og lyse striber.
Jeg så et opslag på Facebook, at en søgte hårmodeller til farvning.
De skulle øve sig i en ny teknik, hvor de ser på ens ansigtsform og ud fra den, så finder de ud af, hvordan håret skal farves samt hvilke farver, det skal være.
Så da jeg sagde ja, så vidste jeg kun, at det blev naturlige farver.

Jeg er rigtig glad for mit hår, og jeg skal nok vise jer et billede af det på et tidspunkt.

Det er første gang, at jeg har siddet hårmodel. Jeg kom omkring kl. 9, og jeg var derude fra omkring kl. 13.30. Men det tog også lang tid, da de skulle finde ud af, hvordan vores hår skulle farves osv. De var 4 frisører, og vi var 4 modeller. Og vi fik så en frisør hver, men de alle 4 gik rundt til hver enkelt af os for at blive enige om, hvordan det skulle farves samt hvilke farver, det skulle være.
Til sidst fik jeg helt ondt i røven af at sidde i stolen, hehe.

Men da jeg fik vasket farven ud, der lå jeg i en massagestol. Det var virkelig lækkert(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar