lørdag den 30. september 2017

Billige rejser


Jeg elsker at være på ferie og at komme ud og opleve nye ting. Men det er der jo nok mange, der gør.
Jeg er til gengæld ret nærig, så jeg er ikke en, der vil bruge 20.000kr. på en ferie.
Man kan sagtens have en god ferie og komme ud og se nogen ting for et meget mindre beløb.

Hos Spies har de mange billige rejser

De har et stort udvalg af rejser. De har blandt andet afbudsrejser. Og der er rigtig mange penge at spare ved at bestille en afbudsrejse. De har også storbyferier og krydstogt samt mange andre ferier at vælge imellem.

Her er et par billeder fra nogen af mine ferier.







De her billeder er fra, da jeg var i Frankrig, London og Sverige.

Der er mange steder, som jeg godt kunne tænke mig at komme til.
Jeg vil gerne til Berlin. Men jeg vil også gerne til London igen.

Inde på Spies kan du læse meget mere om deres ferier. Du kan læse om de forskellige hoteller og se flotte billeder fra hotellerne(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar